Ενώ ο δυτικός κόσμος βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στο σκοτάδι της ανασφάλειας, της φτωχοποίησης και της ενεργειακής ένδειας, τα «αρπακτικά» της νέας παγκόσμιας τάξης βρίσκουν (ή σωστότερα διαμορφώνουν) τις ιδανικές συνθήκες για να στρώσουν τον δρόμο προς το τελικό «χάραγμα» που αναφέρει η Αποκάλυψη του Ιωάννη.
Και συμβαίνει το εξής (φαινομενικά) παράδοξο: Από τη μία τα εισοδήματα ολοένα και συρρικνώνονται, και από την άλλη οι μέθοδοι αγοραπωλησιών εκσυγχρονίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Ο πολίτης μπορεί να μην έχει πλέον τη δυνατότητα να βγάλει τον μήνα, άλλα – πότε άμεσα και πότε έμμεσα – πιέζεται συνεχώς από το κράτος ώστε να χρησιμοποιεί υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά «πορτοφόλια» και «έξυπνες» εφαρμογές για να διαχειρίζεται το πενιχρό εισόδημα του.
Οι σκοτισμένοι «εγκέφαλοι» του Νταβός επιθυμούν να μην διαθέτεις χρήματα για να ανταποκριθείς στις ανάγκες σου, να είσαι μόνιμος δούλος ενός χρέους, άλλα να αναβαθμίζεσαι συνεχώς στις τεχνολογίες που χρησιμοποιείς για να αγοράζεις και να πουλάς. Ποσώς ενδιαφέρονται αν το πορτοφόλι σου είναι γεμάτο. Τους αρκεί να είναι ψηφιακό.
Αναμφισβήτητα ο εκσυγχρονισμένος φτωχός, είναι το νέο παγκόσμιο μοντέλο πολίτη. Ένας απόλυτα διαχειρίσιμος, κρατικοδίαιτος σκλάβος που ζει με ψίχουλα και χαρίζει την ανεξαρτησία του και την ιδιωτικότητα του.
Οι ηλεκτρονικές κάρτες και οι εφαρμογές συναλλαγών και ταυτοποίησης, δεν είναι παρά πρόδρομοι του σφραγίσματος για το οποίο ξεκάθαρα μιλά η Αποκάλυψη. Τα εμφυτεύματα μικροτσίπ (και τα ηλεκτρονικά τατουάζ) είναι το επόμενο στάδιο της δυστοπίας που ετοιμάζουν, για να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο σε κάθε ανθρώπινο σώμα. Άλλωστε το λένε χωρίς περιστροφές πλέον οι «προφήτες» του ψηφιακού φασισμού.
O ιστορικός και συγγραφέας Yuval Noah Harari, κορυφαίος σύμβουλος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ δήλωσε χωρίς κανένα δισταγμό πως: «δεν πρέπει μόνο να παρακολουθούμε τους ανθρώπους (σ.σ. εξωτερικά), άλλα πρέπει να παρακολουθούμε τι συμβαίνει κάτω από το δέρμα τους».
Κάπως έτσι πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο τα δημοσιεύματα που εξοικειώνουν τους πολίτες με την ιδέα του εμφυτεύσιμου μικροτσίπ και τις ανέπαφες συναλλαγές μέσω αυτού.
Ο «πρόδρομος» σφραγίσματος της Walletmor
Ως τελευταία είδηση, στα ελληνικά μέσα ενημέρωσης αναδημοσιεύτηκε ένα πρόσφατο άρθρο της «Daily Mail» το οποίο αφορά την επιχειρηματική δραστηριότητα του Βρετανο – Πολωνού Wojtek Paprota, ιδρυτή της «Walletmor», η οποία είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που πουλάει τσιπ ανέπαφων τραπεζικών καρτών που μπορούν να εμφυτευτούν σε ανθρώπους. Το μικροτσίπ διαφημίζεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας ως «το πορτοφόλι του αύριο» και θυμίζει έντονα την ορολογία της εποχής του κορονοϊού, όπου οι εφαρμογές πιστοποίησης εμβολιασμού έφεραν κι εκείνες τον όρο «wallet» (Covid Free Wallet).
Το μόνο που έχει να κάνει ένας άνθρωπος για να σφραγιστεί σαν πρόθυμο «σφαχτάρι» της Νέας Τάξης Πραγμάτων, είναι να πληρώσει 299 δολάρια, να «κατεβάσει» στο κινητό του μια σχετική εφαρμογή που θα συνδέεται με το εμφύτευμα, και να κλείσει ραντεβού για να του τοποθετήσουν το εμφύτευμα κάτω από τον καρπό.
Έπειτα, ο άνθρωπος αυτός ξεχνάει τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες και αρκεί μόνο να περάσει το χέρι του πάνω από έναν «αναγνώστη» ανέπαφων συναλλαγών. Και τι κερδίζει ο άνθρωπος αυτός ουσιαστικά, σε σχέση με κάποιον που δεν έχει τσιπαριστεί; Απολύτως τίποτα. Το μόνο – γελοίο – όφελος είναι πως εξοικονομεί… τρία δευτερόλεπτα κάθε φορά που πληρώνει. Τόσο θα του έπαιρνε να βγάλει από το πορτοφόλι του τα μετρητά ή την πιστωτική του.
Τα «credits» που χάνονται σε μια νύχτα
Το «τσιπάρισμα» ανθρώπων μπορεί να είναι κάτι που προς το παρόν πραγματοποιείται κυρίως από ιδιωτικές εταιρείες, άλλα ήδη έχουν δοθεί οι ντιρεκτίβες ώστε να υιοθετηθεί σταδιακά από τα κράτη. Και ασφαλώς θα παρέχεται δωρεάν, διότι πολύ απλά το εμπορεύσιμο «προϊόν» θα είναι ο ίδιος ο πολίτης.
Όσο για τη δήθεν ασφάλεια που ευαγγελίζονται οι εταιρείες που τσιπάρουν ανθρώπους, ας δώσουμε σημασία στο τι έγινε με την ιστορία της εταιρείας«Walletmor». Σύμφωνα με την «Daily Mail» ο ιδρυτής Wojtek Paprota παραπλάνησε τους πελάτες του, και για τις υπηρεσίες που παρείχε, είχε επαναχρησιμοποιήσει τσιπ από έναν τρίτο προμηθευτή, τη «MuchBetter», η οποία συνδέεται με τη Mastercard.
Μόλις ειδοποιήθηκαν για τις ενέργειες της «Walletmor» και οι δύο εταιρείες απέσυραν την ψηφιακή υποστήριξη τους, επικαλούμενες «ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια». Οι λογαριασμοί των πελατών αχρηστεύτηκαν εν μία νυκτί. Οι τσιπαρισμένοι άνθρωποι, κοιμήθηκαν με υποδόρια «πορτοφόλια» και ξύπνησαν με μπλοκαρισμένες συσκευές παρακολούθησης που δεν τους παρείχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν ούτε ένα μπουκάλι νερό. Αντί για πραγματικά χρήματα, κουβαλούσαν μια μικροσυσκευή με κάποια ιδεατά «credits» που απλά εξαφανίστηκαν, επειδή έτσι αποφάσισαν κάποιες εταιρείες.
Άραγε πόσο απέχει αυτή η υπόθεση από την διαχείριση του κορονοϊού, όπου οι «απείθαρχοι» πολίτες, δεν λάμβαναν από το κράτος το QR Code ώστε να εργάζονται, να εισέρχονται σε εσωτερικούς χώρους και να κατέχουν «προνόμια κανονικότητας»;
Για ποια ασφάλεια μιλάμε λοιπόν; Ας αναλογιστούμε πως το σφράγισμα δεν είναι κάτι «συμβολικό» ή αφηρημένο όπως βολεύει κάποιους να πιστεύουν. Θα είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο και υπαρκτό. Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης με τη φώτιση του Αγίου Πνεύματος έδωσε ξεκάθαρη προειδοποίηση για όσα βλέπουμε να ξεδιπλώνονται μπροστά μας σήμερα:
«Καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄».
Πέρα από τα εμφυτεύματα των τσιπ, στο πεδίο της ταυτοποίησης έχουν μπει δυναμικά και τα λογισμικά αναγνώρισης προσώπου, οπότε βλέπουμε πως και το σημείο του κεφαλιού αρχίζει να τραβά έντονα την προσοχή των νέων τεχνολογιών, ακριβώς όπως περιγράφεται στην Αποκάλυψη.
Όλα τα σύγχρονα κινητά χρησιμοποιούν πλέον και την αναγνώριση προσώπου για να «ξεκλειδώνεται» το κινητό (πέρα από τη δυνατότητα χρήσης δαχτυλικού αποτυπώματος). Επίσης από το 2016 η «Αpple» με το «Apple Pay» εισήγαγε το «selfie pay», το οποίο επέτρεπε στους πελάτες να εγκρίνουν τις συναλλαγές με τη λήψη μιας φωτογραφίας του προσώπου τους.