Γράφει ο Μέτοικος
Ο Αθηνών Ιερώνυμος κρυψίνους ως εσχατόγηρος, υπολογιστής σαν φιλάργυρος και κάκιστος ποιμένας αδρά αμειβόμενος, περιμένει «προβληματισμένος» την κατάθεση του νομοσχεδίου για τους «γάμους» λαγνείας στην κόλαση της διαφθοράς, για να εκφράσει τη γνώμη του!
Μήπως επίσκοπε Αθηνών Ιερώνυμε αντάλλαξες «Το της ιεροσύνης αξίωμα [που] μέγα εστι και θαυμάσιον», με το επάγγελμα του «επισκόπου» που, ως προεστός και ρυθμιστής της τάξεως, με το αζημίωτο βρίσκεται ανάμεσα στην κοσμική εξουσία και στο λαό του Θεού;
Ποια η ανάγκη να διαβαστεί επίσκοπε Αθηνών Ιερώνυμε το νομοθέτημα για να εκφραστεί η θέση της Ορθοδόξου Ελληνικής Εκκλησίας, όταν σαφέστατα καταγεγραμμένη υπάρχει η καταδίκη της αρρενομανίας στον ξα΄ Κανόνα των Αγίων Αποστόλων, στον κ΄ της Συνόδου Αγκύρας, στον η΄ της Συνόδου Νεοκαισαρείας, στον πς΄ της έκτης Συνόδου, στους Κανόνες του Μεγάλου Βασιλείου και του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης;
Γνώμη Αρχιεπίσκοπε Ιερώνυμε εκφράζουν εκείνοι που δεν πιστεύουν και, όσοι δεν κατάλαβαν από ολιγοπιστία ότι «ίση εστίν η ζημία, ή άμοιρόν τινα του βαπτίσματος απελθείν ή εν τι των εκ της παραδόσεως ελλείπον δέξασθαι…» κατά το λόγο του Μεγάλου Βασιλείου.
Η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας Κρήτης στην απόφασή της για το «γάμο» των ομοφυλοφίλων δεν δηλώνει βέβαια πως «αγαπά την ιδιαιτερότητά τους» όπως ο πρόεδρός της Ευγένιος, αλλά δεν βρίσκει το κουράγιο να πει, όχι ότι καταδικάζει, αλλά ούτε πως διαφωνεί με το νομοθέτημα, αφού, χλιαρά ως μισθωτοί ποιμένες οι συνοδικοί αποφάνθηκαν ότι «ἡ Ἐκκλησία, ὅπως καί κάθε πολίτης, ἔχουν τό συνταγματικό δικαίωμα νά ἐκφράζουν ἐλεύθερα τή θέση τους»!
Στο Άγιο Όρος οι τάχαμου Έλληνες μοναχοί, έχοντας χάσει εδώ και καιρό το ορθόδοξο φρόνημα ετοιμάζονται να υποδεχθούν μετά φανών και λαμπάδων τον διχαστή της Ελληνικής ομογένειας στην Αμερική, τον ένθερμο υποστηρικτή κάθε αρσενοκοίτη επίσκοπο Ελπιδοφόρο.
Εάν για την Ορθόδοξη Εκκλησία «άδικοι θεού βασιλείαν ου κληρονομήσουσιν…ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοὶ ούτε μαλακοὶ ούτε αρσενοκοίται…» και, ο λόγος των ταγών της πρέπει να είναι «ναι ναι, ου ου· το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού», γιατί ο πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος περιμένει την κατάθεση του νομοσχεδίου για τους σοδομίτες, αντί να τονίσει με παρρησία ότι η Εκκλησία της Ελλάδος είναι κάθετα αντίθετη με μια τέτοια νομοθέτηση;
Ξαναπαίζει το παιχνίδι του «ναι μεν αλλά» που έπαιξε με την αναγνώριση της «εκκλησίας Βαρθολομαίου» στην Ουκρανία και, την υπονόμευση του αγώνα των Ελλήνων ενάντια στο ξεπούλημα των δικαίων της Μακεδονίας στους σλαβοβούλγαρους σκοπιανούς από το «σύγχρονο Σαούλ» Αλέξη Τσίπρα;