Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΚΟΎΕΙ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ.


Όταν όμως ο Επίσκοπος δεν υπακούει στο Ευαγγέλιο και δεν πράττει σύμφωνα με τους Ιερούς Κανό­νας, τότε οι κληρικοί και ο λαός δεν είναι υποχρεωμένοι να υπακούουν στον Επίσκοπο. Άλλη μία καίρια αναφορά στο θέμα της υπακοής στους επισκόπους. Πότε οφείλουμε να υπακούμε και πότε όχι; 

Από τον μακαριστό μητροπολίτη (και μέγα αγωνιστή της σύγχρονης Ορθόδοξης Εκκλησίας) Αυγουστίνο Καντιώτη. Τον άνθρωπο που τόσο βαθιά εκτιμούσαν σύγχρονοι Άγιοι, όπως ο Άγιος Γεώργιος Καρσλίδης και ο Άγιος Παΐσιος (που μεταξύ άλλων εγκωμιαστικών τον αποκαλούσε μάλιστα και "Νέο Χρυσόστομο της Εκκλησίας").  Τι λέει λοιπόν και τι ξεκαθαρίζει ρητά περί υπακοής ο μεγάλος αυτός σύγχρονος ιεράρχης μας;

«Ο Επίσκοπος πρέπει να υπακούη στο Ευαγγέλιο. Δι' αυτό, όταν χειροτονείται ο Επίσκοπος, χειροτονείται κάτω από το Ευαγγέλιο και αυτό σημαίνει, όπως λέγουν οι Πατέρες, ότι ο λαός θα υπακούη εις τον Επίσκοπον υπό ένα όρο, ότι και ο Επίσκοπος θα υπακούη στο Ευαγγέλιο. Όταν όμως ο Επίσκοπος δεν υπακούει στο Ευαγγέλιο και δεν πράττει σύμφωνα με τους Ιερούς Κανό­νας, τότε οι κληρικοί και ο λαός δεν είναι υποχρεωμένοι να υπακούουν στον Επίσκοπο.
 Στην περίπτωση αντιφάσεως μεταξύ Ευαγγελίου και διδασκαλίας του Επισκό­που, οπότε δημιουργείται δίλημμα, είναι προτιμότερον να εφαρμόζεται το «πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις» (Πράξ. ε' 29). Και τότε ηρωϊκοί κληρικοί και μο­ναχοί, ακόμη και απλοί λαϊκοί - εις περιπτώσεις που σι­γούν οι Επίσκοποι, σιγούν οι άμβωνες - τότε κάθε κληρι­κός και λαϊκός έχει το δικαίωμα και είναι υποχρεωμένος να είπη εκείνα τα όποια δεν τολμάει να είπη ο Επίσκο­πος είτε εκ δειλίας είτε υπό κοσμικού πνεύματος διαπνεόμενος ή και εκ κακής αντιλήψεως.
Και οσάκις εσίγησαν οι επίσημοι άμβωνες, τότε προέβαλαν την Ορθοδο­ξία απλοί και ταπεινοί μοναχοί και λαός, γυναίκες και άνδρες. Ας μη λησμονούμε δε, ότι ή Ρουμανία απηλλάγη από τον Τσαουσέσκου με την συνδρομή ενός αφανούς κληρικού ο όποιος άναψε την θρυαλλίδα της ελευθερίας και εσάρωσε το δικτατορικό και τυραννικό καθε­στώς του Τσαουσέσκου. Συνεπώς, ο κάθε κληρικός δεν είναι δούλος τού προϊσταμένου του Μητροπολίτου, άλλ' οφείλει να υπακούη εις τον Επίσκοπον υπό τον όρον ό­τι ο Επίσκοπος θα είναι πρωτοπόρος στους ιερούς αγώνας».


Προς κάθε λογής μιζεριασμένους αγαπούληδες και ψοφοδεείς τυφλο-υπακοούληδες. Πιο σαφές ΔΕΝ γίνεται!


σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Και υπακοή στον γέροντα όταν υπακούει το Ευαγγέλιο, πατέρα Σάββα...
Βασίλης είπε...
Ερώτημα αφελούς πιστού προς τους "αγαπούληδες" επισκόπους που τόσο πολύ κόπτονται για την υγεία μας μαζί με τους "ειδικούς επιστήμονες" και τους πολιτικούς ταγούς ή τράγους , όπως και του μέγα φιλανθρώπου Μπιλ Γκέητς και των φιλανθρωπικών βιομηχανιών φαρμάκων και εμβολίων :
Όταν τα κρούσματα αυξάνονται κατακόρυφα , αλλά ο αριθμός των διασωληνωμένων ασθενών στις Μ.Ε.Θ. παραμένει πολύ χαμηλός - γύρω στους 10 πανελλαδικά - και ο αριθμός των νεκρών τους τελευταίους δύο μήνες που έχει γίνει άρση των μέτρων και έχουν ανοίξει τα σύνορα ( για να μην αναφερθούμε και στα τρύπια σύνορα σε Έβρο και Αιγαίο από όπου μπαίνουν όσους στέλνει ο σουλτάνος ) παραμένει σε χαμηλά επίπεδα ( δεν τα έχω ακριβώς τα στοιχεία , αλλά από τους 170 περίπου νεκρούς έχουμε φθάσει λίγο πάνω από τους 200 μέσα σε δύο μήνες που έχουν αρθεί τα μέτρα ) ,
αυτό δεν σημαίνει ότι το ποσοστό θνητότητας του ιού είναι πολύ χαμηλός και το ίδιο και ο βαθμός της επικινδυνότητας του που τον καθιστά περίπου ίδιο με αυτόν της γρίπης.
Φανταστείτε αγαπούληδες να επιβεβαιωθεί ο κορυφαίος επιστήμονας σε αυτόν τον τομέα, καθηγητής στο αμερικανικό πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, κος Ιωαννίδης , που ισχυρίζεται ότι ο αριθμός των κρουσμάτων είναι κατά πολύ, μα πάρα πολύ μεγαλύτερος και εξ ου η θνητότητα του ιού πολύ μικρότερη παρόμοια περίπου με αυτήν της γρίπης. Γιατί άραγε αγαπούληδες επίσκοποι δεν δείχνετε την ίδια αγωνία για τους ασθενούντες από γρίπη ή από καρκίνο ή καρδιακές παθήσεις ή τα θύματα τροχαίων ή τα νήπια που σφαγιάζονται στο όνομα των δικαιωμάτων της γυναίκας ?
ΥΓ : Στους 200 νεκρούς πόσοι "έφυγαν" με ( και όχι από ) κορονοϊό και από υποκείμενα νοσήματα ? Μήπως η συντριπτική πλειοψηφία τους ? Υπάρχουν πολλά ερωτήματα με κυρίαρχο : γιατί τόσους μήνες μετά δεν έχει γίνει τεστ σε όλους τους Έλληνες για να ξέρουμε ακριβώς τον αριθμό κρουσμάτων και το ποσοστό θνητότητας ?
δον κιx ο τις είπε...
Τά'πες τέλεια...

(...τεστ όμως σε όλους τους Ελληνες...;
Ανώνυμος είπε...
Τα νούμερα είναι ψεύτικα.
Άνθρωποι που εργάζονται στα νοσοκομεία μας είπαν:
1. Όποιος έχει ένα απλό πυρετό τον καταγράφουν ως κρούσμα.
2. Δεν κάνουν καθόλου τεστ, μόνο τους στέλνουν νούμερα.
3. Κάποιος ήθελε να κάνει τεστ κορονοϊού, τους άφησε τα στοιχεία του κι έφυγε και του έστειλαν μήνυμα στο κινητό ότι έχει κορονοϊό ενώ ΔΕΝ τον είχαν εξετάσει!!!
4. Μας υποχρεώνουν να φοράμε μάσκες λόγω των νέων εργοστασίων μασκών και των κερδών αυτών...
5. Και φυσικά δεν θέλουν να γιορτάζουμε καμία Ορθόδοξη γιορτή...

Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς!
Βασίλης είπε...
Τα μέτρα της καθολικής καραντίνας κόστισαν στη πραγματική οικονομία δισεκατομμύρια ευρώ. Αν ένα μικρό μέρος από αυτά τα δισεκατομμύρια είχαν επενδυθεί στη πρωτοβάθμια παροχή υγείας και υπήρχε τρόπος για διεξαγωγή των τεστ σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού - ιδίως σε ευπαθείς ομάδες και άτομα που έρχονται σε επαφή με αυτά τα άτομα - θα ξέραμε τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος.
Δεν λέμε ότι δεν υπάρχει ο συγκεκριμένος ιός, ούτε ότι δεν έχει υψηλή μάλλον μεταδοτικότητα πράγμα που δικαιολογεί εν μέρει την επικινδυνότητα και τα μέτρα προστασίας, όπως οι αποστάσεις ασφαλείας όταν έχουμε συνωστισμό, η καθημερινή υγιεινή και η χρήση μάσκας σε συγκεκριμένους χώρους όπως ασανσέρ, μέσα μαζικής μεταφοράς . Ο κος Ιωαννίδης συμφωνεί με τα μέτρα προστασίας αλλά τονίζει ότι τα πραγματικά κρούσματα είναι πολύ περισσότερα. Λέμε ΟΧΙ στην εργαλειοποίηση του ιού και σε μέτρα που χτυπούν τα βασικά δικαιώματα του ανθρώπου με πρόσχημα την υγεία.
Αν μας στερήσουν τις βασικές ανθρώπινες ελευθερίες και ειδικά αυτές που αφορούν την λατρεία του Θεού μέσα στην Εκκλησία ή καταστρέψουν τις οικονομίες και την ψυχολογική και γενικά την υγεία των ανθρώπων, τι να την κάνουμε τη προστασία από έναν ιό ? Φαντάσου μια κοινωνία ανθρώπων μασκοφόρων που θα παρακολουθείται παντού , που θα φοβάται τον συνάνθρωπο και θα περιμένει με αγωνία να μάθει στις ειδήσεις ότι ο πατερούλης Μπιλ και ο κάθε Μπιλ χρηματοδότησε τη βιομηχανία που βρήκε το εμβόλιο κατά του ιού και αυτή η ιστορία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο λόγω της μετάλλαξης του ιού. Γιαυτό λέω τεστ σε μεγάλη κλίμακα. Αν αποδειχτεί τοις πράγμασι ένα ποσοστό θνητότητας κοντά στο 1% όλη αυτή προσπάθεια τρομοκράτησης πέφτει στο κενό. Πριν 30 χρόνια βρήκαν τα χημικά όπλα του Σαντάμ Χουσεϊν ( που τελικά δεν υπήρχαν ) , μετά βρήκαν τη τρομοκρατία της Αλ Κάιντα και τους δίδυμους Πύργους ( εκεί και αν υπάρχουν ερωτήματα ) , τώρα βρήκαν την υγειονομική τρομοκρατία.
Ανώνυμος είπε...
Εξαιρετικο το σχόλιο του Βασίλη. Προσυπογράφουμε.
 http://trelogiannis.blogspot.com/2020/08/blog-post_19.html