Ο Εθνικός Κήρυξ παρουσίασε πρόσφατα μία συνέντευξη[1] του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Φιλόθεου. Δείτε τί απάντησε για τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων.
«Ε.Κ.»: Γίνεται λόγος στην Ελλάδα σήμερα για θεσμοθέτηση του γάμου ατόμων του ιδίου φύλου; Έχετε άποψη για το θέμα;
ΜΗΤΡ. ΦΙΛΟΘΕΟΣ: Η άποψή μου δεν μπορεί να διαφέρει από την άποψη της Ορθοδόξου Εκκλησίας η οποία νομίζω πως είναι σαφώς εκπεφρασμένη ότι κάτι τέτοιο θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για την τεκνοθεσία εκ μέρους αυτών των προσώπων, κάτι το οποίο αποτελεί μία βόμβα στα θεμέλια της ίδιας της οικογένειας.»
Η άποψη της Ορθοδόξου Εκκλησίας αυτή είναι; Ότι ο «γάμος» των ομοφυλοφίλων είναι απορριπτέος επειδή οδηγεί στην τεκνοθεσία που απειλεί τα θεμέλια της οικογένειας; Αυτός είναι ο κύριος λόγος; Δηλαδή όλα τ’ άλλα είναι εν τάξει; Αν δεν θέλουν παιδιά θα είναι εν τάξει; H ελεύθερη συμβίωση των ομοφυλόφιλων για την Εκκλησία είναι εν τάξει; Η ομοφυλοφιλία για την Εκκλησία είναι εν τάξει;
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι ο Μητροπολίτης απαντά σε αυτό καθ’ αυτό το ερώτημα που του έγινε. Δεν απαντάει όμως. Θα απαντούσε εάν εξηγούσε για ποιον λόγο η τεκνοθεσία από ομοφυλόφιλους αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της οικογένειας. Θα απαντούσε εάν αναφερόταν ευθέως στην θεομίσητη ανώμαλη μείξη των ομοφυλόφιλων και στην αναμεταξύ τους κοπρόφιλη πράξη που δεν έχει σχέση με την δημιουργία οικογένειας.
Ο Χριστός δεν ίδρυσε την Εκκλησία για να σώσει την οικογένεια αλλά για να σώσει τον αμαρτωλό άνθρωπο. Ο άνθρωπος που βαδίζει μέσα στο Νόμο του Θεού θα φτιάξει και την κατ’ οίκον Εκκλησία, την ευλογημένη οικογένεια. Είναι μεγάλη αστοχία και υποκρισία να ακούμε ότι στο θέμα της ομοφυλοφιλίας η βασική μέριμνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι η οικογένεια και όχι ο ίδιος ο άνθρωπος. Η «άποψη» συνεπώς που εκφράζει ο εν λόγω Μητροπολίτης είναι η άποψη της διοικούσης Εκκλησίας, του κονκλαβίου των εν Ιερωνυμικώ πνεύματι εκλεχθέντων μητροπολιτών, και όχι η «σαφώς εκπεφρασμένη άποψη», όπως δήλωσε, της Αγίας του Χριστού Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Το ερώτημα της εφημερίδος μάλλον ήτανε προσεκτικά διατυπωμένο έτσι ώστε να μην φέρει σε δύσκολη θέση τον Μητροπολίτη, ο οποίος από την απάντηση που έδωσε φαίνεται ότι δεν θέλει να πάει κόντρα στα έως τώρα «νομικά κεκτημένα» των ομοφυλόφιλων. Ομοίως και η πλειονότητα των συναδέλφων του στην διοικούσα Εκκλησία, οι οποίοι τούτη ακριβώς την ώρα στέκονται άπραγοι μπροστά στην σοδομοποίηση των Ελληνοπαίδων από εκείνους με τους οποίους συνεργάζονται και συντρώγουν βασιλικά εδέσματα.
Για να καταλάβουμε καλύτερα «πού πέφτει» η άνευρη απάντηση του Θεσσαλονίκης ας δούμε λίγο την πραγματικότητα και τί ισχύει μέχρι τώρα μέσα από μία πρόσφατη ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση. Σημειωτέον, ο Μητροπολίτης δεν είπε καθαρά και ξάστερα όχι στον -πολιτικό εννοείται- «γάμο» των ομοφυλοφίλων. Υπονόησε το όχι, διότι «κάτι τέτοιο θα ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για την τεκνοθεσία». Αν όμως δεν τους ανοίξει; Αν υπάρξει δηλαδή κάποια ρήτρα στο νόμο; Τί θα μας πει τότε ο Μητροπολίτης; Προς το παρόν η απάντηση αυτή αφήνει άνοιγμα στον «γάμο» των ομοφυλοφίλων αλλά χωρίς τέκνα. Και όπως και να ‘χει από την στιγμή που δεν ασχολείται με την ουσία, τον άνθρωπο, φαίνεται περισσότερο διακοσμητική και ως εκ τούτου αδύναμη ακόμη και στο ενδεχόμενο να ψηφιστεί ο πολιτικός «γάμος» των ομοφυλοφίλων με δικαίωμα και στην τεκνοθεσία.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης σε πρόσφατη ομιλία του[2] παρουσίασε τα 4 είδη «γάμου» που ισχύουν σήμερα στην Ελλάδα και το 5ο των ομοφυλοφίλων που θέλει να φέρει ο Μητσοτάκης. Αν τα κοιτάξει κανείς πρόκειται για μελετημένα βήματα που προηγήθηκαν μέχρι να φθάσουμε σήμερα να μιλάμε για «γάμο» ομοφυλοφίλων, ο οποίος «γάμος», απ’ όποια άποψη κι αν τον δει κανείς, θεολογικά, εννοιολογικά, νομικά, δεν υφίσταται, διότι γάμος γίνεται μόνο μεταξύ του άνδρα και της γυναίκας.
1ο είδος γάμου – εκκλησιαστικός: Μεταξύ ανδρός και γυναικός εννοείται, και ο μοναδικός γάμος που αναγνωρίζει η Εκκλησία.
2ο είδος «γάμου» – πολιτικός: Μεταξύ ανδρός και γυναικός. Τελείται επίσημα ενώπιον των εκάστοτε ή εκασταχού δημάρχων, επικυρώνεται από δημόσια αρχή και η διάλυσή του εγκρίνεται επίσης από δημόσια αρχή. Η παραδοσιακή τότε ιεραρχία είχε αντιδράσει. Η Πολιτεία ξεκίνησε το ξήλωμα βγάζοντας πρώτα τον Θεό από την κατ’ οίκον Εκκλησία, την οικογένεια, διότι ως γνωστόν, και όπως ήδη διαπιστώνουμε, χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται. [ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου]
3ο είδος «γάμου» – σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης: Μεταξύ ανδρός και γυναικός. Συνάπτεται στον συμβολαιογράφο με ιδιωτική συμφωνία συμβίωσης. Διαλύεται εύκολα με καταγγελία, χωρίς αιτιολογία, του ενός από τα συμβαλλόμενα μέρη. Έχοντας βγάλει τον Θεό απ’ την μέση η αντίχριστη Πολιτεία τώρα προχωράει στο επόμενο βήμα να υποβαθμίσει, υπονομεύσει και αποδομήσει ευκολότερα κοινές έννοιες, αντιλήψεις και βιώματα γύρω από το κύτταρο που συντηρεί την κοινωνία: τις σταθερές σχέσεις και οικογένειες, το αδιάλυτο του γάμου, την επαινετή μονογαμία. Ο «γάμος» των ετερόφυλων απομακρύνεται περισσότερο από τον δημόσιο βίο και σπρώχνεται στα υπόγεια μιας ιδιωτικής συναλλαγής (οικονομικής, εμπορικής, νομικής). Εννοείται ότι όσο η παραδοσιακή οικογένεια απομακρύνεται από αυτό που ξέραμε και σπρώχνεται στο περιθώριο μιας δικαιωματικής ιδιωτικότητας, άλλο τόσο και η υποχρέωση της Πολιτείας να την προστατεύσει όπως της αρμόζει, ως δομικό στοιχείο της κοινωνίας. [ΝΔ, 2008]
4ο είδος «γάμου» – σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης ομοφυλοφίλων: Η διοικούσα Εκκλησία σε εκείνη την κρίσιμη φάση άρνησης της φυσικής οντολογίας -εκτός από μεμονωμένες περιπτώσεις αρχιερέων, κληρικών, του Αγίου Όρους και χριστιανικών σωματείων- δεν αντέδρασε θεσμικά και δυναμικά, πράγμα που υποδεικνύει την στάση που θα κρατήσει τώρα. [ΣΥΡΙΖΑ -Δεκέμβριος του 2015 με 194 ψήφους]
5ο είδος «γάμου» – πολιτικός γάμος ομοφυλοφίλων: Στην επίσημη δημόσια αναγνώριση του «γάμου» των ομοφυλοφίλων, δηλαδή στον πολιτικό «γάμο» τους που εγκρίνεται και διαλύεται από δημόσια αρχή και όχι απλά από έναν συμβολαιογράφο, ανακοίνωσε ότι θα προβεί ο σερβιτόρος της νέας τάξης Μητσοτάκης!
Είδαμε πώς υποβάθμισαν και απαξίωσαν τον εκκλησιαστικό γάμο του άνδρα και της γυναίκας σε «πολιτικό» και «σύμφωνο συμβίωσης», για να χρησιμοποιήσουν μετά την ίδια σκάλα να ανεβάσουν τους ομοφυλόφιλους στην ελεύθερη συμβίωση, τον πολιτικό και -γιατί όχι θα πουν αργότερα- τον θρησκευτικό γάμο!!. Η τοποθέτηση του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης ασχολήθηκε -όπως ασχολήθηκε εν πάση περιπτώσει- με την οικογένεια που αποτελεί τον επόμενο στόχο της ΛΟΑΤΚΙ ατζέντας δίχως να θίξει την ομοφυλοφιλία αυτή καθ’ αυτή ή την ήδη υπάρχουσα ελεύθερη συμβίωση των ομοφυλόφιλων. Σαφώς λοιπόν και εκφράζει την άποψη της διοικούσης και μόνο Εκκλησίας και όχι την θέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, η οποία εισέρχεται στον πυρήνα της αποστολής Της που είναι η σωτηρία της ανθρώπινης ψυχής, και καταδικάζει όχι μόνο αυτά που σκοπεύουνε να κάνουν αλλά και όλα όσα προηγήθηκαν. Η σημερινή διοικούσα Εκκλησία δεν μπορεί να το κάνει αυτό διότι θα πρέπει να καταδικάσει και τον εαυτόν της που τόσο καιρό τα ανέχεται.
Ο Επίσκοπος οφείλει να βλέπει μακριά, να εντοπίζει τον κίνδυνο και να τον ξεμπροστιάζει για να προστατεύσει το ποίμνιο. Όχι να εκφράζει νερόβραστες και κοντόφθαλμες απόψεις οι οποίες μπαίνουν στο κάδρο της αντίχριστης πολιτικής ατζέντας και ορθότητας.
ΥΓ: Για του λόγου το αληθές το σημερινό Δελτίο Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος[3] εκφράζει την ίδια αδιάφορη και νερόβραστη στάση, χαρακτηριστική του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου: κάνουμε στην άκρη να προχωρήσετε και βλέπουμε!:
«Κατά τις Συνεδρίες της η Δ.Ι.Σ.: …
… Ενημερώθηκε περί του θέματος του γάμου των ομοφύλων ζευγαριών και αποφάσισε να παρακολουθεί το θέμα και αναλόγως με τις εξελίξεις να εξετασθεί από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.»
ΠΑΛΙ ΚΛΟΥΒΙΟ ΤΟ ΑΥΓΟ ΑΔΕΛΦΙΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΕΡΑΣΕΙ, ΤΟΣΑ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ» !!
______________________________
[1] Ο νέος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος μιλά στον «Εθνικό Κήρυκα».
[2] π. Θεόδωρος Ζήσης, Σχολιασμός επικαιρότητος Νοεμβρίου 2023. [από το 42.34]
[3] Δελτίο Τύπου. Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Δ.Ι.Σ. (14/12/2023).
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
=============================
Λυκούργος Νάνης on 14 Δεκεμβρίου, 2023
Αναφορικά με τη στάση της λεγόμενης Διαρκούς ( συνεδρίασε για το μήνα Δεκέμβριο μονάχα δύο φορές και αυτό ήταν …)Ιεράς Συνόδου απέναντι στο σοβαρότατο θέμα της επικειμένης θεσμοθετήσεως του «γάμου» των σοδομιτών .
Αντί να συγκαλέσει εκτάκτως την Ιεραρχία ή να εκδώσει η ίδια με τη διαδικασία του κατεπείγοντος δριμύτατο ανακοινωθέν με το οποίο να προειδοποιεί με αφορισμό και αποκοπή από την εκκλησιαστική κοινωνία όσους «εθνοπατέρες» ψηφίσουν το βρωμερό και διαστροφικό αυτό νόμο καθώς και τους συντάκτες του , αποφάσισε να παρακολουθεί το θέμα και αναλόγως των εξελίξεων να το παραπέμψει στην Ιεραρχία.
Πρόκειται για παλαιά τακτική που εφαρμόσθηκε κυρίως επί αρχιεπισκόπου Σεραφείμ , στη δεκαετία του 70 και του 80, και έβλαψε το καλώς εννοούμενο συμφέρον της Εκκλησίας.
Την εν λόγω τακτική είχαν ψέξει δριμέως οι μακαριστοί μητροπολίτες Φλωρίνης Αυγουστίνος και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος .