Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Ο λαλίστατος δεσπότης κος Ιερώνυμος στη Λάρισα τηρεί σιγή ιχθύος για τα Διονυσιακά Παγανιστικά έθιμα που αναβιώνουν δίπλα στο επισκοπείο της Μητροπόλεως.



Ο λαλίστατος δεσπότης  κος Ιερώνυμος στη Λάρισα έχει καταπιεί την γλώσσα του για τα Διονυσιακά  Παγανιστικά έθιμα που αναβιώνουν δίπλα στο επισκοπείο της Μητροπόλεως.

Βέβαια, δεν είναι το μόνο για το οποίο δεν μίλησε. Δεν  μίλησε ούτε για το αίσχος του Καρναβαλιού του Τυρνάβου, αλλά ούτε και για το "ξόανο της Αμάλ" που περιέφεραν στη Λάρισα τα ΛΟΑΤΚΙ του Δήμου Λαρισαίων.

 Δεν μίλησε για το καταστροφικό έργο που συντελείται στα εργαστήρια των Μασονικών Στοών της Λαρίσης εκ των οποίων μία συνεδριάζει σε κεντρικό Ξενοδοχείο με μέλη αρκετούς ιατρούς, κάποιοι εκ των οποίων είναι και επισκέπτες του Επισκοπείου και φανατικοί προωθητές των πειραματικών εμβολίων. Αντιθέτως, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων, παρευρέθηκε κατ' εξακολούθηση σε εβραϊκές εκδηλώσεις και παρίστατο εντός της Συναγωγής, χωρίς καμία αναστολή, ενώ αντιπροσωπεύτηκε δια του "Αββά" Βησσαρίωνος Αγορίτσα και σε εκδηλώσεις των Ροταριανών.

Ένθερμος υποστηρικτής των επικίνδυνων εμβολίων δεν βρίσκει ούτε ένα λόγο να αρθρώσει  για τους αιφνιδίους θανάτους τόσων νέων ανθρώπων, αγνοώντας τους κορυφαίους επαϊοντες επιστήμονες που ήταν άκρως αποτρεπτικοί για τη χρήση των εμβολίων ως θανατηφόρα. Άραγε υπάρχει συναίσθηση της ευθύνης του ότι συνέβαλε με τίς προτροπές του και το παραδειγμά του;  Ήταν, όμως, λαλίστατος και προκλητικός, όταν έκλεινε τις εκκλησίες και εκδίωκε τους Χριστιανούς από τους Ιερούς Ναούς, γιατί δεν φορούσαν μάσκα. 

Στις  συνεντεύξεις των βρόμικων καναλιών που προωθούν τον σοδομισμό και καταιγιστικά πολεμούν την Εκκλησία είναι διαλεκτικότατος και εύχαρις, πλήρης αβροφροσύνης... Σχετικά με το "γάμο" και την "τεκνοθεσία" των ομοφυλοφίλων με θολό λόγο ευθυγραμίζεται με τον πατρωνά του  αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο (Λιάπη), που ευτυχώς έτυχε αποδοκιμασίας.

Στις συμπροσευχές - συλλείτουργα, όπου μνημονεύονται οι σχισματικοί της Ουκρανίας, είναι ιλαρός και μουγγός.

Οι ευσεβείς Λαρισαίοι, προς το παρόν, εις τις ίδιες συζητήσεις αρκούνται εις το να καταδικάζουν τις ενέργειές του και να τον αποστρέφονται υπομιμνησκόμενοι την επαλήθευση της προφητείας ότι "ο επόμενος θα είναι χειρότερος".  

Σε μία  από τις πρώτες  συνεντεύξεις του ο κ. Ιερώνυμος είπε ειρωνευόμενος τους Θεολογικούς που αντιδρούσαν στον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο, ότι "οι περισσότεροι έχουν πεθάνει πια... λίγα γεροντάκια έχουν απομείνει."

Οταν έξω από το επισκοπείο έγινε διαμαρτυρία κατά της παραχώρησης των Ναών ως εμβολιαστικά κέντρα και εναντίον των μέτρων για το κλείσιμο των εκκλησιών, εκείνος ειρωνευόταν με τον προκλητικότερο τρόπο τους διαμαρτυρομένους, λέγοντας στους αυλικούς του "να τους κεράσουν σοκολατάκια".

Ασυνέπεια λόγων και πράξεων. «Ανδρὸς χαρακτὴρ εκ λόγου γνωρίζεται», έγραφε ο Μένανδρος. Ιανός πολυπρόσωπος ευκόλως μετασχηματιζόμενος, συνεχίζει το διχαστικό έργο του μοιχεπιβάτη προκατόχου του. Άλλωστε τα ίδια πρόσωπα (του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα) χρησημοποιεί ως συνεργάτες που έτρωσαν την συνοχή της τοπικής Εκκλησίας. 

Επιλείψει γάρ μέ διηγούμενον ὁ χρόνος περὶ των άλλων κατορθωμάτων του...

Ο Σοπενχάουερ είπε: «Από τα μικροπράγματα καταλαβαίνουμε καλύτερα τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, γιατί στα μεγάλα είναι πιο προσεκτικός και κρύβεται». Ο εν λόγω δεσπότης  ούτε στα μεγάλα δεν είναι προσεκτικός, αλλά αντιθέτως αποδεικνύεται προκλητικός είτε λόγω ελλειμματικής ενσυναίσθησης ή λόγω θράσους.

                                                                        Λαρισαίος 

Επιμέλεια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 

=============================

Παραθέτουμε το Σχετικό Δημοσίευμα:

ΑΝΑΒΙΩΣΑΝ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΡΩΜΥΛΙΑΣ

  Λάρισα: Μεγάλο γλέντι με «Καμήλες», «Ντιβιτζήδες» και «Γρουνοχαρά» στην πλατεία της Φιλιππούπολης (φωτ.)

Μεγάλο γλέντι πραγματοποιείται σήμερα στην πλατεία της Φιλιππούπολης, όπου αναβιώσουν τα έθιμα «Καμήλες και Ντιβιτζήδες» και «Γρουνοχαρά».

Το δρώμενο «Καμήλες και Ντιβιτζήδες» είναι το κυριότερο Ανατολικορωμυλιώτικο έθιμο την περίοδο του Δωδεκαημέρου.

Το έθιμο αυτό μας γυρίζει, στην εποχή της Διονυσιακής λατρείας (προσαρμοσμένο στους Χριστιανικούς χρόνους), στους εορτασμούς της βλάστησης και της ιερής τρέλας (ξέφρενους χορούς) που προκαλεί η πόση του οίνου. Έχει σαν στόχο να «ξυπνήσει» τη γη και να καρπίσει, γι΄ αυτό και ο Ντιβιζτής χτυπά το τοπούζι (φαλόμορφο ξύλινο όπλο) στη γη και δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να γλεντήσουν και να ευχηθούν καλή χρονιά, με υγεία και καλή σοδειά.

Με απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού, έπειτα από ομόφωνη απόφαση της Επιστημονικής Επιτροπής, το έθιμο έχει εγγραφεί στο Μητρώο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς σύμφωνα με τη σύμβαση της UNESCO.

Από νωρίς το πρωί ξεκίνησε η διαδικασία της ¨Γρουνοχαράς», ενώ το μεσημέρι ακολούθησε το παραδοσιακό Ανατολικορωμυλιώτικο γλέντι με τις «Καμήλες και Ντιβιτζήδες», στο οποίο συμμετείχαν οι μουσικοί Μυλωνόπουλος Χρήστος ακορντεόν, Λαγκάνης Γιάννης στην γκάιντα και Δεληγιάννης Γιώργος στα κρουστά.

Παρασκευάστηκαν παραδοσιακά φαγητά, όπως καβρουμάς, τηγανιά και καρβαβίτσα (ή κόλια ή μπουχουρίτσα), ενώ στους συμμετέχοντες προσφέρθηκε άφθονο κρασί.

Δείτε εικόνες:

ΠΗΓΗ:: https://www.larissanet.gr/2023/12/30/larisa-megalo-glenti-me-kamiles-ntivitzides-kai-grounochara-stin-plateia-tis-filippoupolis-fot/