Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

ΑΙΣΧΟΣ! Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης γονατίζει στον τάφο του Νίκου Καζαντζάκη [Εικόνες] ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ ΙΑΤΡΟΣ : Αμφιβάλλω, εάν στην παγκόσμια Ιστορία, υπήρξε χυδαιότερος υβριστής του πάσης επέκεινα καθαρότητος Θεανθρώπου από τον Καζαντζάκη.

Ο Άγιος Παΐσιος αποστρεφόταν τον Καζαντζάκη.

Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος γονάτισε στον τάφο του συγγραφέα Νίκου Καζαντζάκη, στο τρισάγιο για τα 65 χρόνια από τον θάνατό του.
Στο μνήμα του γράφτηκε η  βλάσφημη επιγραφή: "Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος".



      
        ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ ΙΑΤΡΟΣ

Αμφιβάλλω, εάν στην παγκόσμια Ιστορία, υπήρξε χυδαιότερος υβριστής του πάσης επέκεινα καθαρότητος Θεανθρώπου από τον Καζαντζάκη.
Χωρίς ίχνος αιδούς, αντλώντας, προφανώς, από τη δεξαμενή της διεστραμμένης φαντασίας του, έρριψε βόρβορο στο Θεανδρικό Πρόσωπο του Χριστού μας, τη στιγμή που δεδηλωμένοι ορθολογιστές, άπιστοι και άθεοι αναγνώρισαν το μοναδικό ηθικό κάλλος Του.
Επί παραδείγματι ο Ερνέστος Ρενάν, αναφερόμενος στον Κύριό μας τον ονόμασε “άνδρα κολοσσιαίων ηθικών διαστάσεων”.
Δυστυχώς, κάποιοι σύγχρονοι εκκλησιαστικοί ταγοί ανασταυρώνουν τον Υιό του Θεού και τον παραδειγματίζουν, προβαίνοντας αναίσχυντα σε δηλώσεις και εκδηλώσεις τιμής του αρχιβλάσφημου συγγραφέα.
Πλην του νυν αρχιεπισκόπου Κρήτης οφείλουμε να υπομνήσουμε ότι ο κεκοιμημένος πατριάρχης Αθηναγόρας έγραψε κάποτε ότι τα κοπρογραφήματα του Καζαντζάκη “κοσμούν την πατριαρχικήν βιβλιοθήκη”…
Τέτοια και τόση κατάντια…
Υμνητής του Καζαντζάκη τυγχάνει και ο γνωστός και μη εξαιρετέος μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας (Νανάκης) που παρομοίασε τους ακολούθους του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου στους αντικαζαντζακικούς του αγώνες με τους” γκρίζους λύκους”…


Γενικά, η κατά καιρούς ηγεσία της Εκκλησίας της Κρήτης επέδειξε επιεικώς απαράδεκτη στάση απέναντι στον Καζαντζάκη.
Εξ όσων γνωρίζω η Εκκλησία της Ελλάδος, διά σχετικού συνοδικού ανακοινωθέντος, , καταδίκασε τα συγγραφικά  βοθρολύματα του "φουμιστού συγγραφέα" "ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ" και "ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ" ενώ η ένοχη προδοσίας της αποστολής της διοίκηση της Κρητικής Εκκλησίας αδιαφόρησε σκανδαλωδώς.
Ο δε τότε αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος (Ψαλιδάκης) προέστη της κηδείας του τη συνοδεία 17 ιερέων....
Ενώ ο τότε αρχιεπίσκοπος Αθηνών Θεόκλητος (Παναγιωτόπουλος) είχε αρνηθεί την παραχώρηση ναού της Αθήνας για τη διεξαγωγή προσκυνήματος.
Αποτελεί κορυφαίο δείγμα ηθικού και πνευματικού εκφυλισμού και εξαχρειώσεως το γεγονός ότι κάποιοι, λεγόμενοι "πνευματικοί" κύκλοι, τιμούν, εκθειάζουν και εξαίρουν ως δήθεν "μεγάλο" συγγραφέα, το συγκεκριμένο πρόσωπο.
Οι κυρίες και οι κύριοι αυτοί έχουν ΣΤΡΕΒΛΑ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ αξιολογικά κριτήρια.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΝΙΟΣΤΗ, τόσο σε αυτούς, όσο, πρωτίστως και κυρίως, στους ενόχους πνευματικής προδοσίας της ιερής αποστολής τους εκκλησιαστικούς ηγήτορες.
", υπάρχουν “χριστιανικά” ιστολόγια που δημοσιεύουν ελαφρά τη καρδία κείμενα του μεγάλου αντιχρίστου.


Καθηγητές Θεολογικών (ο Θεός να τις κάνει) σχολών όπως ο “πολύς” Σταμούλης τον εκθειάζουν ανερυθρίαστα.
Πολλοί Κρητικοί, παρασυρόμενοι από ένα γελοίο και νοσηρό τοπικισμό, αισθάνονται περήφανοι για το “μεγάλο” συμπατριώτη τους…
Οι δε, κατά καιρούς, ιθύνοντες της “εθνικής” μας παιδείας έχουν εισαγάγει, από ετών, στα σχολικά βιβλία τα προϊόντα της πένας του προς “πνευματική ωφέλεια” των Ελληνοπαίδων…
Οι μηδενιστές θα επιφέρουν “πνευματική ωφέλεια”…
Πού καταντήσαμε λοιπόν!
Πόσο ηθικά και πνευματικά άρρωστο είναι το Έθνος μας!"

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ
Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, εξ αιτίας των τελευταίως εκδοθέντων βιβλίων του 'Ελληνος λογοτέχνου κ.Νικολάου Καζαντζάκη "Ο Καπετάν Μιχάλης" και "Ο τελευταίος πειρασμός" και κατόπιν της εκ τούτου προκληθείσης αναταραχής εις τας συνειδήσεις των πιστών, έγνω εν τη αρμοδιότητι αυτής, όπως λάβη τα εν τη εαυτής εξουσία πνευματικά μέτρα, προς διαφώτισιν μεν και προφύλαξιν του ευσεβούς ποιμνίου, προς ανάνηψιν δε και διόρθωσιν του συγγραφέως.
ΕΠΕΙΔΗ ΑΜΦΟΤΕΡΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΙ ΜΥΚΤΗΡΙΣΜΟΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΙΔΙΑ ΔΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΝ ΔΙΗΓΗΣΙΝ ΚΑΙ ΘΙΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟΝ ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΩΣ ΑΣΕΒΗ ΚΑΙ ΑΝΙΕΡΟΝ ΤΟ ΘΕΑΝΔΡΙΚΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΚΑΙ ΔΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΩΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΠΑΘΟΥΣ , ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΜΕΝ ΤΑ ΕΥΣΕΒΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΕΚΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗΝ ΠΑΡΑΙΝΕΣΙΝ , ΙΝΑ ΦΕΥΓΩΣΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΑΥΤΑ, ΩΣ ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΜΗ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑ ΕΙΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΝ , ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΣΑΓΗΝΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΑΝΥΠΟΠΤΩΣ ΚΑΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΝΤΑ ΤΑΣ ΨΥΧΑΣ.
Ως προς δε τον συγγραφέα κ.Νικόλαον Καζαντζάκην, η Ιερά Σύνοδος παραπέμπει την υπόθεσιν εις την υπό του Κανονικού Δικαίου καθοριζομένην διαδικασίαν, ήτοι διαβιβάζει ταύτην εις την οικείαν εκκλησιαστικήν αρχήν, ίνα αύτη καλέση τούτον εις ανασκευήν των εν τοις ως είρηται βιβλίοις αυτού βλασφημιών, επιφυλάσσεται δε, ίνα κατόπιν τούτου εκδώση και την περί αυτού τούτου του συγγραφέως ετυμηγορίαν αυτής".
Ο Αθηνών Σπυρίδων, Πρόεδρος.

=======================================
ΑΙΣΧΟΣ!  Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης γονατίζει στον τάφο του Νίκου Καζαντζάκη
Το πρωί της Τετάρτης στο Μαρτινέγκο κατά τη διάρκεια του τρισάγιου στη μνήμη του Νίκου Καζαντζάκη με την αφορμή της συμπλήρωσης 65 χρόνων από τον θάνατό του. Ο Αρχιεπισκοπος Κρήτης γονάτισε κατά τη διάρκεια της τελετής μπροστά στο μνήμα του λογοτέχνη.






Τα έργα του "Τελευταίος Πειρασμός", "Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται" και "Καπετάν Μιχάλης" στάθηκαν αφορμή από την Ιερά Σύνοδο να ζητήσει με έγγραφό της την απαγόρευσή τους από την ελληνική κυβέρνηση.

Ο Νίκος Καζαντζάκης είχε χαρακτηρισθεί ιερόσυλος και τα έργα του προσβολή στα χρηστά ήθη. Όταν, τελικά, στις 26 Οκτωβρίου 1957 ο συγγραφέας άφησε την τελευταία του πνοή νικημένος από τη λευχαιμία στη Γερμανία οι αντιδράσεις κορυφώθηκαν.

Η σορός του κινδύνευσε να μην ταφεί, αλλά οι αντιδράσεις Κρητικών και η παρουσία του τότε υπουργού Παιδείας Αχιλλέα Γεροκοστόπουλου έπεισε τον Αρχιεπίσκοπο Θεόκλητο να στείλει έναν ιερέα για να γίνει κανονικά η ταφή.

Στο μνήμα του γράφτηκε η περίφημη επιγραφή: "Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος".


Η εκδήλωση μνήμης διοργανώθηκε από το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Εταιρείας Φίλων Ν. Καζαντζάκη.

==========================

============================================

Ο Άγιος Παΐσιος αποστρεφόταν τον Καζαντζάκη.

σ.σ. Άρωμα Αλήθειας μετά την ξεφτίλα του Αρχιεπισκόπου Κρήτης Ευγενίου Β’ να προκυνήσει τον τάφο του αντίχριστου Καζαντζάκη.

Άλλη φορά εδώ μέσα στο κελί μου
δεν θέλω ούτε το όνομά του να ακούσω

Ἡ  πίστη καὶ ἡ βεβαιότητα τοῦ Ὁσίου Παϊσίου γιὰ τὴν ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως δὲν προέρχονταν ἀπὸ λογικὲς διεργασίες καὶ ἐπιχειρήματα. Ἦσαν ἐμπειρικές, βιωματικές. 

Τοῦ ἐμφανίσθηκαν πολλὲς φορὲς ὁ ἴδιος ὁ Χριστός, ἡ Παναγία, ἡ Ἁγία Εὐφημία, ὁ ὅσιος Ἀρσένιος ὁ Καππαδόκης, γιὰ νὰ ἐνισχύσουν τὴν πίστη του καὶ νὰ τοῦ δώσουν λύσεις σὲ θεολογικὰ καὶ πνευματικὰ προβλήματα ποὺ τὸν ἀπασχολοῦσαν.

Στὰ νεανικά του χρόνια, σὲ ἡλικία δεκαπέντε ἐτῶν, ἀθεϊστικὰ κηρύγματα καὶ ἡ θεωρία τοῦ Δαρβίνου γιὰ τὴν ἐξέλιξη, ποὺ τοῦ ἀνέπτυξε μεγαλύτερος συγχωριανός του, τὸν ἀνάγκασαν νὰ ζητήσει λύση στὴν προσευχή, μὲ τὴν σκέψη «ἂν ὁ Χριστὸς εἶναι Θεός, θὰ μοῦ παρουσιαστῆ νὰ πιστέψω. Μιὰ σκιά, μιὰ φωνή, κάτι θὰ μοῦ δείξει». Καὶ πράγματι τοῦ παρουσιάσθηκε ὁ ἴδιος ὁ Χριστός, ὁ ὁποῖος τὸν κοίταξε μὲ πολλὴ ἀγάπη καὶ τοῦ εἶπε: «Ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή. Ὁ πιστεύων εἰς ἐμὲ κἂν ἀποθάνῃ ζήσεται». Οἱ λογισμοὶ ἀμφιβολίας ποὺ εἶχε ὁ δεκαπενταετὴς Ἀρσένιος διαλύθηκαν ἀμέσως καὶ στερεωμένος στὴν πίστη μονολογοῦσε ἀναφερόμενος στὸν ἄθεο συγχωριανό του: «Κώστα, ἅμα θέλης τώρα, ἔλα νὰ συζητήσουμε».

Καὶ ἐπειδὴ γίνεται λόγος γιὰ ἀθεΐα καὶ ἀθέους ἀξίζει νὰ ἀναφέρουμε τὴν στάση του ἀπέναντι στὸν μεγάλο ἄθεο συγγραφέα Ν. Καζαντζάκη, τὸν ὁποῖο δυστυχῶς, λόγῳ ἀκρίτου τοπικισμοῦ, τιμοῦν πολὺ οἱ συμπατριῶτες του Κρῆτες, ἀκόμη καὶ ἀρχιερεῖς, υἱοθετώντας καὶ ἐνισχύοντας τὶς κατὰ τῆς πίστεως βλασφημίες του, ἀλλὰ καὶ κάποιοι ἄλλοι ἐλευθερόφρονες καὶ «προοδευτικοί» θεολόγοι. Ἦταν ὄντως ταλαντοῦχος συγγραφεὺς ὁ Καζαντζάκης· ἀλλὰ τὸ ταλέντο του τὸ ἔθεσε στὴν ὑπηρεσία ὄχι τοῦ Θεοῦ ἀλλὰ τοῦ Διαβόλου.

Ὅταν ἀσκήτευε στὸ Σινᾶ ὁ Ὅσιος Παΐσιος, ἀνέβηκε στὴν κορυφὴ τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης, μὲ δύο Σιναΐτες Πατέρες γιὰ νὰ τελέσουν τὴν Θεία Λειτουργία. Ὅταν κατέβαιναν ἀπὸ τὴν κορυφή, ὁ Ὅσιος διέλαθε γιὰ λίγο τῆς προσοχῆς τῶν ἄλλων πατέρων, ἕνας ἀπὸ τοὺς ὁποίους μάλιστα ἦταν Κρητικός, καὶ μὲ ἕνα κοπίδι ποὺ εἶχε φέρει μαζί του πῆγε στὸ βράχο ποὺ εἶχε γράψει τὸ ὄνομά του ὁ Καζαντζάκης καὶ ἔσβησε τὸ ὄνομα τοῦ δεδηλωμένου ἀθέου.

Θεωροῦσε ἀταίριαστο σ᾽ ἐκεῖνο τὸν ἅγιο τόπο οἱ προσκυνητὲς νὰ βλέπουν τὸ ὄνομα ἑνὸς βλασφήμου, τὸ «βδέλυγμα τῆς ἀθεΐας ἐν τόπῳ ἁγίῳ». Ὅπως παρατηρεῖ ὁ βιογράφος του ἱερομόναχος Ἰσαάκ «ὁ π. Παΐσιος ἀποστρεφόταν τόν Καζαντζάκη, λόγῳ τῆς ἀθεΐας καὶ τῶν βλασφημιῶν του καὶ δὲν ἤθελε οὔτε νὰ βλέπῃ οὔτε νὰ ἀκούει τὸ ὄνομά του».

Εἶναι παραδειγματικὴ καὶ διδακτικὴ ἡ συμπεριφορὰ τοῦ Ὁσίου Παϊσίου, ἀλλὰ καὶ ἡ φωτισμένη ἐπιχειρηματολογία του, στὴν περίπτωση ποὺ κατέβηκε ὁ ἴδιος στὴ Θεσσαλονίκη (1988) καὶ πρωτοστάτησε σὲ διαδήλωση μπροστὰ σὲ αἴθουσα κινηματογράφου γιὰ νὰ ματαιωθεῖ, ὅπως καὶ ἔγινε, ἡ προβολὴ τῆς βλάσφημης ταινίας τοῦ Σκορτσέζε «Ὁ τελευταῖος πειρασμός», ποὺ βασιζόταν στὸ ὁμώνυμο ἔργο τοῦ Καζαντζάκη. Διηγεῖται σχετικὰ ὁ βιογράφος του: «Πέρα ἀπὸ τὶς μεμονωμένες ἀντιδράσεις τοῦ εὐσεβοῦς ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἀποφασίσθηκε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία συντονισμένη διαμαρτυρία, στὶς 6-7 Νοεμβρίου (ν.ἡ.) τοῦ ἰδίου ἔτους (1988). Ζητήθηκε και ἡ συμμετοχὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους.

Ὅμως ἀρκετοὶ ἀντέδρασαν ἀρνητικά. Δὲν θεωροῦσαν καὶ τόσο πνευματικὸ νὰ ἀσχολοῦνται μὲ τέτοια θέματα λέγοντας ὅτι ἡ περιφρόνησή τους πρὸς τὸ ἔργο γίνεται αἰτία νὰ προβληθῇ λιγώτερο.

Ὁ Γέροντας εἶχε τελείως ἀντίθετη ἄποψη: “Στὴν περίοδο τῆς εἰκονομαχίας”, ἔλεγε “δέκα Χριστιανοὶ ὑπερασπίστηκαν δυναμικὰ τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ στὴν Χρυσῆ Πύλη καὶ μαρτύρησαν γι᾽ αὐτήν. Τώρα ποὺ βλασφημεῖται τὸ πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε. Ἂν ζούσαμε τότε ἐμεῖς οἱ “διακριτικοί” καὶ “γνωστικοί” θὰ λέγαμε στοὺς δέκα μάρτυρες: “Ἔτσι δὲν ἐνεργεῖτε πνευματικά· περιφρονεῖστε τὸν Σπαθάριο ποὺ ἀνεβαίνει νὰ γκρεμίσει τὴν εἰκόνα, καὶ ὅταν ἀλλάξη ἡ κατάσταση, θὰ βάλουμε στὴ θέση της ἄλλη εἰκόνα, καὶ μάλιστα πιὸ βυζαντινή. Αὐτὸ εἶναι τὸ φοβερό! Τὴν πτώση μας, τὴν δειλία, τὸ βόλεμά μας τὸ παρουσιάζομε σὰν κάτι ἀνώτερο!”.

Πριν από χρόνια σε ένα προσκύνημά μου στο Άγιον Όρος, επισκέφθηκα τον π. Π…, άμεσο μαθητή του αγίου Παϊσίου και μου έλεγε ωφέλιμα περιστατικά από την ζωή του Αγίου! Μεταξύ άλλων μου ανέφερε ότι ο Άγιος δεν ήθελε να ακούει τίποτα για τον Νίκο Καζαντζάκη. Κάποια ημέρα που είχε πάει ο π. Π… στο κελί του Αγίου, ήταν και ένας μοναχός από την Κρήτη που ανέφερε με καμάρι τον Κρητικό συγγραφέα, μια και είχαν την ίδια καταγωγή. Τότε ο άγιος Παΐσιος του είπε αυστηρά: “Άλλη φορά εδώ μέσα στο κελί μου δεν θέλω ούτε το όνομά του να ακούσω”! Κι αυτό γιατί στα βιβλία του και ειδικά στο “Τελευταίος πειρασμός”, έγραψε απίστευτες βλασφημίες κατά του Κυρίου μας.

Τὴν διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ταινία τὴν θεωροῦσε ὁμολογία πίστεως, γι᾽ αὐτὸ ἔσπευσε νὰ συμπαρασταθῆ στὴν ἀγωνιζομένη Ἐκκλησία. Ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἰδιαίτερες προτροπές του, ὑπέγραψε μαζὺ μὲ ἄλλους πατέρες δήλωση πρὸς τὴν Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου, ἐκφράζοντας τὴν ἐπιθυμία του νὰ συμμετάσχη στὴν ἔξοδο τῶν Ἁγιορειτῶν στὴν Θεσσαλονίκη γιὰ τὴν σχετικὴ ἐκδήλωση διαμαρτυρίας. Μὲ τὴν στάση του βοήθησε, ὥστε ἡ Ἱερὰ Κοινότης νὰ ἀποφασίση τὴν ἐπίσημη καὶ πολυάριθμη συμμετοχὴ τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἡ παρουσία τοῦ Πρωτεπιστάτου, τῶν περισσοτέρων ἀντιπροσώπων ἡγουμένων καὶ ἑκατὸ Ἁγιορειτῶν ἔφεραν ἐνθουσιασμό καὶ συγκίνηση στὸ συγκεντρωμένο πλῆθος.  Ἰδιαίτερη αἴσθηση προκάλεσε ἡ παρουσία τοῦ Γέροντα. Καθ᾽ ὅλην τὴν διάρκεια τῆς ἐκδηλώσεως στεκόταν ὄρθιος παρὰ τὰ σοβαρὰ προβλήματα τῆς ὑγείας του. Στὸ τέλος κινδύνευσε νὰ συνθλιβῆ ἀπὸ τὶς ἐκδηλώσεις εὐλαβείας τοῦ πλήθους.

Ἀκόμη ἔλαβαν μέρος μοναχοὶ καὶ μοναχὲς ἀπὸ μοναστήρια τοῦ κόσμου καὶ πλῆθος λαοῦ. Ἡ συντονισμένη ἐνέργεια καὶ οἱ προσευχὲς ὅλων καὶ τοῦ Γέροντα ἔφεραν ἀγαθὰ ἀποτελέσματα. Ἡ Πολιτεία ἀπαγόρευσε τὴν προβολὴ τοῦ βλάσφημου ἔργου. Ἔτσι ἀποσοβήθηκε ὁ “τελευταῖος πειρασμός”. Εἴθε νὰ ἦταν ὁ τελευταῖος» 

Ἱερομονάχου Ισαακ, Βίος Γέροντος Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου, Άγιον Ὄρος 2004, σελ. 304-305).

https://www.impantokratoros.gr 

Το είδα Ιερός Ναός Αγίων Ταξιαρχών Ιστιαία

  1. Σας ευχαριστούμε για την υπέροχη αυτή ανάρτηση που επιστομίζει τους φιλοκαζαντζακικούς “χριστιανούς”.
    Θα πρέπει, το δίχως άλλο, να αναδημοσιεθεί από όλα τα ορθοφρονούντα ιστολόγια.
    Η ακράδαντη συλλογιστική του αγίου δεν καταλείπει περιθώρια για τη διατύπωση σοφιστειών και εν αμαρτίαις προφάσεων από την πλευρά των αντιφρονούντων.
    Εκφράζει το γνήσιο και διαχρονικό εκκλησιαστικό φρόνημα.

========================================

Ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης γονάτισε στον τάφο του αντιχρίστου.

καί νῦν ἀντίχριστοι πολλοί γεγόνασι

γράφει ο Χρήστος Βλαμάκης


Σήμερα, το σημαντικότερο για αρκετούς αρχιερείς (και λοιπούς ρασοφόρους) είναι το τι γνώμη θα σχηματίσει η κοινωνία για εκείνους. Όχι ο Χριστός μας, ή έστω το ποίμνιο, αλλά η ευρύτερη μάζα, η οποία δυστυχώς δεν δίνει και δεκάρα τσακιστή για την πίστη μας. Λυπάμαι που το λέω, αλλά ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης φαίνεται να ηγείται της συγκεκριμένης λίστας. 

Το να γονατίσεις στον τάφο ενός αγίου ή έστω ενός ήρωα είναι ευάρεστο. Το να γονατίσεις (με ευλάβεια) στον τάφο ενός ανθρώπου που εβλασφήμησε τον Χριστό όσο ουδείς των ανθρώπων, είναι εξωφρενικό. Είναι απαράδεκτο, είναι βλάσφημο, είναι αισχρό. (βίντεο ΕΔΩ)

Δεν είναι τυχαίο πως οι δύο που «μονομάχησαν» για την θέση του Αρχιεπισκόπου Κρήτης είναι θαυμαστές του μεγάλου αυτού υβριστή και το δηλώνουν με κάθε ευκαιρία (η ΟΑΚ έφτασε να χρηματοδοτεί και την ταινία για το πρόσωπο του).  Του συγγραφέα που δεν μίσησε μόνο τον Χριστό μας, αλλά μίσησε και την ίδια του την χώρα. Που έφτασε να βγάλει τον άγιο Παϊσιο εκτός αγίου όρους, και μάλιστα να φτάσει να διαδηλώσει για την ταινία που βασίστηκε πάνω στο αισχρό βιβλίο του. Που μέχρι και τον πιο πράο άνθρωπο του προηγούμενου αιώνα, άγιο Αμφιλόχιο Μακρή, έκανε να συγγράψει και διανείμει βιβλιαράκια, ώστε να προφυλάξει το ποίμνιο από τα δηλητηριώδη του συγγράμματα. 

Αυτόν τον βλάσφημο και μασόνο πήγε να προσκυνήσει ο Αρχιεπίσκοπος μας, με μια στάση σαν να του ζήταγε και συγγνώμη. Ποιος ξέρει σε τι αποσκοπούν τέτοιες κινήσεις… 

Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης καί ἡ «διαφήμιση» τοῦ βλάσφημου Corpus Christi ΕΔΩ

Ο Άγιος Αμφιλόχιος Μακρής για τον Καζαντζάκη ΕΔΩ

Ο πατήρ Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για τον Καζαντζάκη ΕΔΩ

Ο Μητροπολίτης Φλωρίνης, Αυγουστίνος Καντιώτης, ΕΔΩ


==================================================================
=====================================================================