Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ένοχος ο π. Ματθαίος»
Επιστολή που απεστάλει στις 20/10/22 προς τον πανοσιολογιώτατο
αρχιμανδρίτη
π Ματθαίο Λενούδια της Ι.Μ.
Αλεξανδρουπόλεως , γνωστοποιεί στον κληρικό την ποινή της αργίας του ενός
μηνός.
Η αργία, το νέο εκφοβιστικό όπλο των
νεοταξιτών επισκόπων.
Βέβαια αν το καλοσκεφτεί κανείς ο π
Ματθαίος είναι ένοχος.
Ένοχος όχι έναντι του δεσποτικού δεσπότου , αλλά έναντι του ποιμνίου και του λαού.
Κατηγορείται για απείθεια επειδή δεν
παρέστη στην επίσημη δοξολογία για την συμπλήρωση 110 χρόνων από την
απελευθέρωση της Σαμοθράκης.
Όχι γιατί δεν τίμησε την εορτή της
απελευθέρωσης (που εδώ θα έφτανε ένα μόνο κατ’ ιδίαν ερώτημα προς τον κληρικό) αλλά γιατί δεν
τίμησε τον επίσκοπο.
Όχι γιατί απουσίασε σε ημέρα μεγάλης
εορτής παρουσία του ποιμνίου, αλλά γιατί εξέθεσε τον δέσποτα στο τιμώμενο
πρόσωπο.
Που δεν είναι ο Χριστός βέβαια. Αλλά
μια Θεομάχος και όχι ιδιαίτερα φιλόπατρις, η πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Κρίνεται λοιπόν ένοχος και άξιος
αργίας ο κληρικός, επειδή δεν υπάκουσε.
Ο επίσκοπος Αλεξανδρουπόλεως κάποτε
είχε δηλώσει πως «είναι και αυτός σύνδουλος των άλλων κληρικών και ο έσχατος όλων των πιστών» και
«Ἀλίμονο ἂν ἡ Ἐκκλησία εἶχε ἐμένα ὡς
μαντρόσκυλο.». Αποδεικνύεται αυτό απ΄τις πράξεις.
Και αλλού
«Ἐγὼ θὰ πῶ αὐτὸ ποὺ λέει ἡ Ἐκκλησία
δηλ. τὸ πλήρωμα τῶν πιστῶν … Θὰ ἀφουγκραστῶ
τοὺς χριστιανοὺς τί λένε, ποιὸ θεωροῦν σωστό. Ἀκόμα καὶ ἂν αὐτὸ ποὺ οἱ
χριστιανοὶ μας θεωροῦν σωστό, ἀκόμα καὶ ἂν εἶναι ἀντίθετο μὲ τὸ Εὐαγγέλιο,
ἐγὼ θὰ ὑπερασπιστῶ αὐτὸ ποὺ λένε οἱ χριστιανοί μας γιατί οἱ Χριστιανοὶ
μας ἔφτιαξαν τὸ Εὐαγγέλιο…….δὲν ἔφτιαξε τὸ Εὐαγγέλιο τὴν Ἐκκλησία»
Και σε άλλη ομιλία-κήρυγμα μια
Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα,
ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Παρουσίασε ως αναπόφευκτο αλλά και
απόλυτα δικαιολογημένο γεγονός, την εξαφάνιση του Ελληνισμού. Ορθολογιστικά ως
ισλαμολάγνος, μοιρολατρεί, καθ’ότι «κάθε
γεγονός που είναι παγκόσμιο είναι κατά την άποψή του και αναπόφευκτο…. Καλά θα κάνουμε να το δεχτούμε (και η αρσενοκοιτία είναι παγκόσμιο γεγονός)….η
σωστή αξιοποίησή του (του
μεταναστευτικού), θα φέρει καλά αποτελέσματα … Τα παιδιά τους θα νυμφευθούν τα παιδιά μας
. (Με το μυστήριο του ορθόδοξου γάμου ή
είναι στα σκαριά κάποιο άλλο πανθρησκειακό μυστήριο;)
…Θα συνεισφέρουν στις ελληνικές
συντάξεις ενός έθνους (που θα έχει
εξαφανιστεί πλέον.) …Θα συμβάλλουν στην τόνωση του πληθυσμού… Τα
νησιά θα λύσουν το δημογραφικό, με εποικισμό των ισλαμιστών».
Αυτά και άλλα πολλά έχει πει και έχει
πράξει ο σκανδαλιστής επίσκοπος (που αρνείται την Παρουσία του Παρακλήτου στα Ιερά Μυστήρια και τη
θεοπνευστία της Αγίας Γραφής) και
τιμωρός ενός κληρικού που ακολούθησε το παράδειγμα του αγίου Αγίου Αμβροσίου
Μεδιολάνων ο οποίος το 390 μ.Χ. εμπόδισε τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο να εισέλθει
στον μητροπολιτικό ναό, γιατί ήταν ένοχος για τη σφαγή 7000 κατοίκων της
Θεσσαλονίκης.
Αυτό που έπρεπε ο επίσκοπος να πράξει
το έπραξε (σε παραλλαγή βέβαια) ο κληρικός.
Ένοχος (με επιφύλαξη βέβαια καθότι
δεν γνωρίζουμε πλήρως τη σχέση επισκόπου-αρχιμανδρίτου ή την εκδοχή ελέγχου του
κληρικού προς τον επίσκοπο) καθότι δεν έχει προβεί σε διακοπή μνημόνευσης του κακόδοξου επισκόπου, που φλερτάρει με την
αίρεση και κηρύττει γυμνή τη κεφαλή κακοδοξίες και σκανδαλιστικές θεωρίες.
Ποιοι Κανόνες δικαιολογούν αυτή την
ενέργεια του επισκόπου ή τι επισύρουν οι Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας για τα
λεγόμενα και πεπραγμένα του;
O Κύριος προειδοποιεί για
αυτούς: «πλὴν οὐαὶ τῷ ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι’ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται.»
(Ματθ.18,7)
Αριστείδης Π. Δασκαλάκης
==================================
Σχόλια χωρίς λόγια