Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης : Είναι ο γάμος ιδιωτική υπόθεση;Είναι ο γάμος ιδιωτική υπόθεση;

 


Γράφει ο Γράφει ο Δημήτριος Νικ. Δασκαλάκης  Δικηγόρος Αθηνών, Δικηγόρος Αθηνών


Στις 3-2-2024 δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Καθημερινή» άρθρο της Στις 3-2-2024, δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Καθημερινή» άρθρο της Έφης Κουνουγέρη-Μανωλεδάκη Έφης Κουνουγέρη-Μανωλεδάκη, ομότιμης καθηγήτριας του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, που επιγραφόταν , ομότιμης καθηγήτριας του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, που επιγραφόταν «Το οικογενειακό δίκαιο και «τι ακριβώς είναι ο γάμος «Tο οικογενειακό δίκαιο και “τι ακριβώς είναι ο γάμος;»»;”»11..

Η ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

Στο εν λόγω άρθρο υποστηρίζεται η άποψη σύμφωνα με την οποίαΣτο εν λόγω άρθρο υποστηρίζεται η άποψη σύμφωνα με την οποία

«ο γάμος είναι μια «ο γάμος είναι μια συμβατική σχέση συμβατική σχέσηπου αποβλέπει στην ικανοποίηση των που αποβλέπει στην ικανοποίηση των ιδιωτικών προσδοκιών ιδιωτικών προσδοκιώντων μερών της και έχει κατά κύριο λόγο των μερών της και έχει κατά κύριο λόγο ιδιωτικό χαρακτήρα ιδιωτικό χαρακτήρα».».

Η συγκεκριμένη θέση της αρθρογράφου στοιχίζεται με την Η συγκεκριμένη θέση της αρθρογράφου στοιχίζεται με την συμβατική θεωρία συμβατική θεωρίασύμφωνα με την οποία ο γάμος αποτελεί σύμφωνα με την οποία ο γάμος αποτελεί σύμβαση του Αστικού Δικαίου σύμβαση του Αστικού Δικαίου, που παράγει για τους συζύγους έννομα αποτελέσματα, , που παράγει για τους συζύγους έννομα αποτελέσματα, όπως κάθε άλλη αστική σύμβαση όπως κάθε άλλη αστική σύμβαση..

Κατά καιρούς αναπτύχθηκαν διάφορες θεωρίες αναφορικά με τη νομική φύση του γάμου και την ενσωμάτωσή του στο δικαιικό σύστημα, και κατά μια άποψη ο γάμος αποτελεί σύμβαση αστικού δικαίου. Όμως οι οικείες διατάξεις του Οικογενειακού Δικαίου, που διέπουν τη σύσταση και τη λειτουργία του γάμου, συνηγορούν υπέρ της Κατά καιρούς αναπτύχθηκαν διάφορες θεωρίες αναφορικά με την νομική φύση του γάμου και την ενσωμάτωσή του στο δικαιικό σύστημα, και κατά μια άποψη ο γάμος αποτελεί σύμβαση αστικού δικαίου. Όμως οι οικείες διατάξεις του Οικογενειακού Δικαίου, που διέπουν την σύσταση και την λειτουργία του γάμου, συνηγορούν υπέρ της βούλησης των μελλονύμφων να δημιουργήσουν μια κατ' αρχήν χρονικά απεριόριστη κοινωνία βίου, και όχι να καταρτίσουν μια πολιτική σύμβαση, έστω και ιδιόρυθμη.βούλησης των μελλονύμφων να δημιουργήσουν μια κατ’ αρχήν χρονικά απεριόριστη κοινωνία βίου, και όχι να καταρτίσουν μια αστική σύμβαση, έστω και ιδιόρρυθμη.

Ακόμη και στην περίπτωση της συναινετικής λύσης του γάμου, όπου κυριαρχεί η Ακόμη και στην περίπτωση της συναινετικής λύσης του γάμου, όπου κυριαρχεί η ιδιωτική αυτονομία ιδιωτική αυτονομία, δηλαδή η βούληση των συζύγων, , δηλαδή η βούληση των συζύγων, η συζυγία δεν διαλύεται αυτομάτως η συζυγία δεν διαλύεται αυτομάτως, αλλά συμπράττει για λογαριασμό της Πολιτείας ο , αλλά συμπράττει για λογαριασμό της Πολιτείας ο συμβολαιογράφος συμβολαιογράφος, υπό την ιδιότητα του άμισθου δημόσιου λειτουργού, ο οποίος , υπό την ιδιότητα του άμισθου δημόσιου λειτουργού, ο οποίος ελέγχει τη συνδρομή. των νομίμων προϋποθέσεων, επικυρώνει την έγγραφη συμφωνία των συζύγων και βεβαιώνει τη λύση του ελέγχει την συνδρομή των νομίμων προϋποθέσεων, επικυρώνει την έγγραφη συμφωνία των συζύγων και βεβαιώνει την λύση του..

Στα παλαιότερα χρόνια, γύρω από τα πρόσωπα των δύο συζύγων, του άνδρα και της γυναίκας, σχηματίζονταν Στα παλαιότερα χρόνια, γύρω από τα πρόσωπα των δύο συζύγων, του άνδρα και της γυναίκας, σχηματίζονταν πολυμελείς οικογένειες πολυμελείς οικογένειες, που κάλυπταν την , που κάλυπταν την πρωταρχική ανάγκη πρωταρχική ανάγκη των μελών τους για στέγη, τροφή και ένδυση, ενώ παράλληλα αποτελούσαν την των μελών τους για στέγη, τροφή και ένδυση, ενώ παράλληλα αποτελούσαν την πρώτη βαθμίδα κοινωνικοποίησης του ανθρώπου πρώτη βαθμίδα κοινωνικοποίησης του ανθρώπου..

Στο πλαίσιο του οργανωμένου κοινωνικού βίου, ο άνδρας και η γυναίκα, καθώς μεγαλώνουν και ωριμάζουν, αναζητά ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, το Στο πλαίσιο του οργανωμένου κοινωνικού βίου, ο άνδρας και η γυναίκα, καθώς μεγαλώνουν και ωριμάζουν, αναζητά ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, το ιδανικό ταίρι ιδανικό ταίρι, το , το «έτερον ήμισυ» «έτερον ήμισυ», προκειμένου να συμβάλλουν από κοινού στην , προκειμένου να συμβάλλουν από κοινού στηνίδρυση νέας οικογενειακής στέγης ίδρυση νέας οικογενειακής στέγης..

Επομένως, η οικογένεια, ως Επομένως, η οικογένεια, ως ιδρυόμενη μονάδα κοινωνίας βίου ιδρυόμενη μονάδα κοινωνίας βίουσυνιστούσε την συνιστούσε την αρχαιότερη μορφή κοινωνικής οργάνωσης αρχαιότερη μορφή κοινωνικής οργάνωσης, η οποία αρχικώς ρυθμιζόταν από άγραφους ηθικούς κανόνες., η οποία αρχικώς ρυθμιζόταν από άγραφους ηθικούς κανόνες.

Ο ΓΑΜΟΣ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΟ ΓΑΜΟΣ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Κατά την εξέλιξη της κοινωνίας, κατέστη γρήγορα αντιληπτό ότι η επιτέλεση της κοινωνικής λειτουργίας της οικογένειας Κατά την εξέλιξη της κοινωνίας, κατέστη γρήγορα αντιληπτό ότι η επιτέλεση της κοινωνικής λειτουργίας της οικογένειας δεν νοείται χωρίς την θεσμοθέτηση συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου δεν νοείται χωρίς την θεσμοθέτηση συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου, το οποίο θα διασφαλίζει την , το οποίο θα διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία εύρυθμη λειτουργία της και θα διέπεται από της και θα διέπεται από διατάξεις αναγκαστικού δικαίου διατάξεις αναγκαστικού δικαίου..

Η συμφωνία των μελλονύμφων, που τίθεται ως προϋπόθεση για τη σύναψη του γάμου (κάθε πρόσωπο είναι ελεύθερο να επιλέξει το μέλλοντα σύζυγό του, αλλά δεν μπορεί να καθορίσει το περιεχόμενο και τις συνέπειες του γάμου) Η συμφωνία των μελλονύμφων, που τίθεται ως προϋπόθεση για την σύναψη του γάμου (κάθε πρόσωπο είναι ελεύθερο να επιλέξει τον μέλλοντα σύζυγό του, αλλά δεν μπορεί να καθορίσει το περιεχόμενο και τις συνέπειες του γάμου) δεν μεταβάλλει τη φύση του, από ηθική και νομική σχέση. , σε σύμβαση του κοινού αστικού δικαίου δεν μεταβάλλει την φύση του, από ηθική και νομική σχέση, σε σύμβαση του κοινού αστικού δικαίου..

Δηλαδή, διά της συμφωνίας των μελλοντικών συζύγων, συνάπτεται αρχικώς μεν σύμβαση, πλην όμως Δηλαδή, διά της συμφωνίας των μελλοντικών συζύγων, συνάπτεται αρχικώς μεν σύμβαση, πλην όμως εξελίσσεται σε συνταγματικά προστατευόμενο θεσμό εξελίσσεται σε συνταγματικά προστατευόμενο θεσμό, λόγω της , λόγω της πολλαπλότητας των εννόμων σχέσεων πολλαπλότητας των εννόμων σχέσεωνπου ιδρύονται μεταξύ διαφορετικών προσώπων (συζύγων και των συγγενών τους, γονέων και τέκνων). που ιδρύονται μεταξύ διαφορετικών προσώπων (συζύγων και των συγγενών τους, γονέων και τέκνων).

Αν δεχτούμε ως επικρατέστερη την Αν δεχθούμε ως επικρατέστερη την συμβατική θεωρία συμβατική θεωρία , ο γάμος υποβιβάζεται σε , ο γάμος υποβιβάζεται σε άχαρη συμβατική σχέση συναλλακτικού χαρακτήρα και ικανοποίησης γενετήσιων ενστίκτων και αλλότριων επιδιώκω άχαρη συμβατική σχέση συναλλακτικού χαρακτήρα και ικανοποίησης γενετήσιων ενστίκτων και αλλότριων επιδιώξεων, γεγονός που θα επιδράσει καταλυτικά στην ν, γεγονός που θα επιδράσει καταλυτικά στην ψυχοσυναισθηματική κατάσταση ψυχοσυναισθηματική κατάστασητων συζυγών, καθώς μεταβάλλει από των συζύγων, καθώς θα τους μεταβάλλει από στυλοβάτες της οικογένειας στυλοβάτες της οικογένειας σε σε ερωτικούς ερωτικούς αντισυμβαλλομένους..

Η συνιστώμενη διά του γάμου οικογένεια Η συνιστώμενη διά του γάμου οικογένεια οφείλει να υπηρετεί εθνικός και κοινωνικός σκοπός οφείλει να υπηρετεί εθνικό και κοινωνικό σκοπόκαι να και να μην αποβλέπει στην ικανοποίηση μιας φαύλης, στενόμυαλης και εγωπαθούς ατομοκεντρικής αντίληψης μην αποβλέπει στην ικανοποίηση μιας φαύλης, στενόμυαλης και εγωπαθούς ατομοκεντρικής αντίληψης..

Επίσης, η σύναψη της «περί γάμου συμβάσεως» παράγει ως αποτέλεσμα της Συνεπώς, η σύναψη της «περί γάμου συμβάσεως» παράγει ως αποτέλεσμα την υποχρεωτικής υπαγωγής των συζύγων στο νομικό πλαίσιο του γάμου υποχρεωτική υπαγωγή των συζύγων στο νομικό πλαίσιο του γάμου, ο οποίος ρυθμίζεται και αναγνωρίζεται δικαιολογημένα από την Πολιτεία, ως θεσμός του Δικαίου, αφού οδηγεί κατά κανόνα στη , ο οποίος ρυθμίζεται και αναγνωρίζεται δικαιολογημένα από την Πολιτεία, ως θεσμός του Δικαίου, αφού οδηγεί κατά κανόνα στην δημιουργία οικογένειας δημιουργία οικογένειας. Το κράτος, μάλιστα, οφείλει να δημιουργήσει τις κατάλληλες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, ενθαρρύνοντας τους νέους να ξεκινήσουν οικογένεια, η οποία συνέχισε την . Το κράτος, μάλιστα, οφείλει να δημιουργεί τις κατάλληλες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, ενθαρρύνοντας τους νέους να δημιουργούν οικογένεια, η οποία συντελεί στην προαγωγή του Έθνους προαγωγή του Έθνουςστην και στην αντιμετώπιση του οξυμμένου δημογραφικού προβλήματος αντιμετώπιση του οξυμμένου δημογραφικού προβλήματος..

Κάθε εχέφρων πολίτης οφείλει να διερωτηθεί το εξής:Κάθε εχέφρων πολίτης οφείλει να διερωτηθεί το εξής:

Ο σχηματισμός Ο σχηματισμός ομοφυλόφιλης ομοφυλόφιληςοικογένειας, διά της αλογίστου αξιοποιήσεως σύγχρονων, αλλά ηθικώς και ιατρικώς οικογένειας, διά της αλογίστου αξιοποιήσεως σύγχρονων, αλλά ηθικώς και ιατρικώς μεθόδων υποβοηθούμενης αναπαραγωγής αμφιλεγόμενων μεθόδων υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, συμβάλλει στη συντήρηση του Έθνους ή τελικά αποσκοπεί στην , συμβάλλει στην συντήρηση του Έθνους ή τελικά αποσκοπεί στην ικανοποίηση μιας εγωιστικής και βαθιά ριζωμένης αυταπάτης των ομοφυλοφίλων ότι μπορούν να εξισωθούν με τα εμένα;ικανοποίηση μιας εγωιστικής και βαθιά ριζωμένης αυταπάτης των ομοφυλοφίλων ότι μπορούν να εξισωθούν με τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια;

ΠΥΡΟΔΟΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝΠΥΡΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ

Η καθηγήτρια του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εφαρμόζοντας στο πεδίο του Οικογενειακού Δικαίου την ευρύτατα διαδεδομένη νοεταξίτικη αρχή Η καθηγήτρια του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εφαρμόζοντας στο πεδίο του Οικογενειακού Δικαίου την ευρύτατα διαδεδομένη νοεταξίτικη αρχή « build back better «build back better»» (συμβολίζει την προσπάθεια της ολικής επανεκκίνησης με όρους «συμπερίληψης» και «προόδου») προσπαθεί με γάμου , υποστηρίζοντας ανερυθρίαστα ότι:δόλια επιχειρηματολογία να γκρεμίσει συθέμελα το οικοδόμημα του γάμου, υποστηρίζοντας ανερυθρίαστα ότι:

«ο Ελληνικός Αστικός Κώδικας, που ήδη εισήγαγε τον γάμο ως αστική σύμβαση, «ο Ελληνικός Αστικός Κώδικας, που ήδη εισήγαγε τον γάμο ως αστική σύμβαση, δεν περιέλαβε καν ρητή διάταξη για τη διαφορά του φύλου δεν περιέλαβε καν ρητή διάταξη για τη διαφορά του φύλουως προϋπόθεση του γάμου». ως προϋπόθεση του γάμου».

Οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ότι, Οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ότι, κατά τον χρόνο σύνταξης του εν λόγω νομοθετήματος (1946) κατά τον χρόνο σύνταξης του εν λόγω νομοθετήματος (1946), η κοινωνική μόδα της ομοφυλοφιλίας , η κοινωνική μόδα της ομοφυλοφιλίας δεν είχε αφήσει το θλιβερό αποτύπωμα της στην ανθρώπινη σεξουαλικότητα δεν είχε αφήσει το θλιβερό αποτύπωμά της στην ανθρώπινη σεξουαλικότητα, ενώ παράλληλα , ενώ παράλληλα η gay προπαγάνδα ήταν εντελώς ανύπαρκτη η gay προπαγάνδα ήταν εντελώς ανύπαρκτη, και ως εκ τούτου το ενδεχόμενο γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων προσώπων , και ως εκ τούτου το ενδεχόμενο γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων προσώπων δικαιολογημένα δεν απασχόλησε δικαιολογημένα δεν απασχόλησετους συντάκτες του Αστικού Κώδικα, ως τους συντάκτες του Αστικού Κώδικα, ως αυτονόητα αόρατο αυτονόητα αόρατο..

Υπενθυμίζουμε στους επιλήσμονες ακαδημαϊκούς ότι Υπενθυμίζουμε στους επιλήσμονες ακαδημαϊκούς ότι η ψυχοσωματική ένωση ανδρός και γυναικός αποτελούσε ανέκαθεν τον αρχέγονο πυρήνα της οικογενειακής συγκρότησης και ευημερίας η ψυχοσωματική ένωση ανδρός και γυναικός αποτελούσε ανέκαθεν τον αρχέγονο πυρήνα της οικογενειακής συγκρότησης και ευημερίας. Το ερωτικό σμίξιμο των δύο ετερόφυλων συζυγών ικανοποιεί όχι μόνο την . Το ερωτικό σμίξιμο των δύο ετερόφυλων συζύγων ικανοποιεί όχι μόνο την ανάγκη της ανάγκη τηςέμφυτης και υγιούς σεξουαλικής έκφρασης , αλλά, την ίδια στιγμή, αποτελεί την αφετηρία για τη δημιουργία οικογένειας , που εξασφαλίζει στο ζευγάρι την ανείπωτη χαρά της γονεϊκότητας . έμφυτης και υγιούς σεξουαλικής έκφρασης, αλλά, την ίδια στιγμή, αποτελεί την αφετηρία για την δημιουργία οικογένειας, που εξασφαλίζει στο ζευγάρι την ανείπωτη χαρά της γονεϊκότητας.

Επομένως, αφού ο Αστικός Κώδικας Επομένως, αφού ο Αστικός Κώδικας δεν θεσπίζει ρητά δεν θεσπίζει ρητά, ως προϋπόθεση έγκυρης σύναψης του γάμου, τη διαφορά του φύλου, , ως προϋπόθεση έγκυρης σύναψης του γάμου, την διαφορά του φύλου, δεν σημαίνει ότι υπαινίσσεται τη δυνατότητα θεσμοθέτησης του ομοφυλόφιλου γάμου δεν σημαίνει ότι υπαινίσσεται την δυνατότητα θεσμοθέτησης του ομοφυλόφιλου γάμου, όπως διατυμπανίζουν σήμερα οι Νεοταξίτες πολιτικοί και ακαδημαϊκοί, αλλά , όπως διατυμπανίζουν σήμερα αναιδώς οι Νεοταξίτες πολιτικοί και ακαδημαϊκοί, αλλά εσκεμμένοι εσκεμμένα παραλείφθηκε, αλλά εσκεμμένοι. βαθειά εδραιωμένη , ως αυτονόητη και βαθειά εδραιωμένη πεποίθηση στην συλλογική συνείδηση πεποίθηση στην συλλογική συνείδηση​​των ανθρώπων όλων των εποχών. των ανθρώπων όλων των εποχών.

Δεν αποκλείεται, σε λίγα χρόνια η κ. Δεν αποκλείεται, σε λίγα χρόνια η κ. Η Κουνουγέρη-Μανωλεδάκη Κουνουγέρη-Μανωλεδάκηνα συγγράψει ένα νέο άρθρο –ταυτιζόμενη πλήρως με την λοάκτια ατζέντα– στο οποίο ισχυρίζεται ότι να συγγράψει ένα νέο άρθρο –ταυτιζόμενη πλήρως με την λοάτκεια ατζέντα– στο οποίο θα ισχυρίζεται ότι ο Αστικός Κώδικας δεν παραδίδει την τέλεση του πολυσυντροφικού γάμου ο Αστικός Κώδικας δεν παρακωλύει την τέλεση του πολυσυντροφικού γάμου, καθώς δεν περιλαμβάνει ρητή διάταξη που καθορίζει τον αριθμό των μελλονύμφων, δεδομένου ότι στη διάταξη του αρ. 1350 Α.Κ. αναφέρεται ότι , καθώς δεν περιλαμβάνει ρητή διάταξη που καθορίζει τον αριθμό των μελλονύμφων, δεδομένου ότι στην διάταξη του άρθρου 1350 Α.Κ. αναφέρεται ότι «για τη σύναψη γάμου συμφωνία των μελλονύμφων» «για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων»και, ως εκ τούτου, εγείρεται ζήτημα ερμηνείας, αν υπονοείται, ότι οι μελλόνυμφοι δύνανται να είναι και, ως εκ τούτου, εγείρεται ζήτημα ερμηνείας, αν υπονοείται, ότι οι μελλόνυμφοι δύνανται να είναι δύο ή περισσότερα πρόσωπα δύο ή περισσότερα πρόσωπα!!

Στο πλαίσιο του Οικογενειακού Δικαίου, η καθιέρωση της Στο πλαίσιο του Οικογενειακού Δικαίου, η καθιέρωση της αρχής της ιδιωτικής αυτονομίας αρχής της ιδιωτικής αυτονομίας(δηλαδή της ερωτικής συναινετικής συνεύρεσης με τους πάντες) εγκυμονεί (δηλαδή της ερωτικής συναινετικής συνεύρεσης με τους πάντες) εγκυμονεί ανυπολόγιστους κινδύνους για την ηθική συγκρότηση των κοινωνιών ανυπολόγιστους κινδύνους για την ηθική συγκρότηση των κοινωνιών. Θα μολύνει τους πολίτες με τον . Θα μολύνει τους πολίτες με τον «ιό της σεξουαλικής διαστροφής» «ιό της σεξουαλικής διαστροφής»και θα έχει νομοτελειακά στην απαίτηση θεσμοθέτησης και κάθε άλλη ακραίας και αρρωστημένης σεξουαλικής συμπεριφοράς και επιλογής. και θα οδηγήσει νομοτελειακά στην απαίτηση θεσμοθέτησης και κάθε άλλης ακραίας και αρρωστημένης σεξουαλικής συμπεριφοράς και επιλογής.

Η προϋπόθεση της Η προϋπόθεση της διαφοράς φύλου μεταξύ των μελλοντικών συζύγων διαφοράς φύλου μεταξύ των μελλοντικών συζύγωνείναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ίδια είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ίδια την υπόσταση του γάμου υπόσταση του γάμουκαι, επομένως, η εμμονική προσπάθεια της κυβέρνησης να και, επομένως, η εμμονική προσπάθεια της κυβέρνησης να αλλοιώσει αλλοιώσει–με το πρόσχημα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων– τα –με το πρόσχημα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων– τα πατροπαράδοτα κοινωνικά ήθη πατροπαράδοτα κοινωνικά ήθηπροκαλούν το προκαλεί το λαϊκό αίσθημα λαϊκό αίσθημακαι θα προσκρούσει στη και θα προσκρούσει στην γενικευμένη κατακραυγή της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών γενικευμένη κατακραυγή της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών, καταβάλλοντας , καταβάλλοντας υψηλό πολιτικό τίμημα υψηλό πολιτικό τίμημαγια τη για την μεθοδευμένη επίθεση μεθοδευμένη επίθεσηκατά του κατά του ήθους ήθουςκαι των και των παραδόσεων του Ελληνικού λαού παραδόσεων του Ελληνικού λαού..

Μολονότι είναι παρακινδυνευμένο, εντούτοις θα αποτολμήσω την εξής πρόβλεψη:Μολονότι είναι παρακινδυνευμένο, εντούτοις θα αποτολμήσω την εξής πρόβλεψη:

Η ψήφιση του νομοσχεδίου που θα θεσμοθετήσει το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών στον Η ψήφιση του νομοσχεδίου που θα θεσμοθετήσει το δικαίωμα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών στον επεισόδιο γάμο επαίσχυντο γάμοκαι στην και στην τραγελαφική υιοθεσία τραγελαφική υιοθεσία(με τους δύο μπαμπάδες και τις δύο μαμάδες) (με τους δύο μπαμπάδες και τις δύο μαμάδες) θα ναρκοθετήσει την πολιτική μακροημέρευση της κυβέρνησης του κ. Η Μητσοτάκη θα ναρκοθετήσει την πολιτική μακροημέρευση της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκηθα αποτελούσε τη και θα αποτελέσει την θρυαλλίδα κρίσιμων πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων θρυαλλίδα κρίσιμων πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων..